رویدادها رویدادها .

رویدادها

روش ثبت پسوند دامنه asia

 

همانطور که از اسمش مشخص است، این دامنه، یک دامنه لوکال است که از لحاظ جغرافیایی به محدوده آسیا محدود می شود. ثبت دامنه .asia توسط asia registery که زیر نظر afilias فعالیت می کند، انجام می شود. این پسوند در سال ۲۰۰۷ برای استفاده قرار گرفت. در ادامه به بررسی قوانین و روش ثبت این دامنه خواهیم پرداخت.

 

روش ثبت پسوند دامنه .asia

این پسوند همانطور که از اسمش پیداست فقط برای محدوده آسیاست. برای ثبت این دامنه داشتن آدرس، شماره تلفن، کد پستی و اطلاعات شهر و کشور در یکی از شهر های معتبر آسیایی الزامی است. دوره های ثبت این دامنه حداقل یک سال و حداکثر ۱۰ سال است.

نام دامنه انتخابی شما با این پسوند باید حداقل سه کاراکتر داشته باشد و حداکثر ۶۳ کاراکتر داشته باشد. این دامنه می تواند با یک حرف یا یک عدد آغاز شود و همچنین نیز در انتهای دامنه بیاید. از فاصله (space) نمی توان در نام دامنه استفاده کرد. برای فاصله دادن می توان از خط تیره استفاده کرد.

باید توجه داشته باشید که پس از ثبت دامنه، امکان تغییر دامنه وجود نخواهد داشت. البته می توان تغییر مالکیت در دامنه داد اما تغییر نام خیر.

برای ثبت دامنه .asia  باید از شرکت های واسط که کار ثبت دامنه را انجام می دهند استفاده نمایید.

 

جمع بندی

به گزارش وبسایت سلام نو در باره خرید و ثبت دامنه ارزان قیمت، آسیا ۶۰ درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهد و کشور های بزرگی از نظر اقتصادی همچون ژاپن و چین در این قاره فعالیت دارند. یکی از راه های گسترده کردن ارتباط در این قاره برای شرکت ها و سازمان ها استفاده از دامنه .asia  است. هنگامی که نمی توانید نام دامنه مورد نظر خود را با پسوند .com  ثبت کنید، راه بهتری نظیر ثبت دامنه خود با پسوند .asia  وجود دارد.

برای ثبت دامنه .asia  می توان از شرکت های واسطه برای ثبت دامنه استفاده کرد. برای ثبت دامنه باید شماره تماس، کد پستی و اطلاعات شهر و کشوری آسیایی باید ارائه کرد. در غیر اینصورت نمی توان دامنه با پسوند .asia  ثبت کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۸:۵۸ توسط:رویدادها موضوع: نظرات (0)