رویدادها رویدادها .

رویدادها

تایمر هوشمند آبیاری چیست؟

به این منظور که اگر سیستم ده دقیقه روشن باشد، این پیچ می بایست در روی عدد 10 تنظیم گردد. همچنین یک تایمر آبیاری خانگی می بایست به صورت ساده باشد تا برای تنظیم و کنترل آن افراد با مشکل مواجه نشوند. شیر تایمردار آبیاری امکان دو نوع زمان بندی را برای شما میسر می سازد. 6- استفاده از نوار تفلون و بست فلزی را برای آب بندی اتصالات خود فراموش نکنید. از این رو استفاده از تایمر آبیاری خانگی برای برخی یک ضرورت به حساب می آید. یک تایمر آبیاری خانگی مدت زمان آبیاری را تنظیم می کند. در پایان زمان مشخص شده توسط کاربر ، برق قطع می شود ، این بار دیافراگم به صورت معکوس کار می کند و شیر برقی را می بندد و جریان آب قطع می شود.شیر برقی داخلی تایمر هوشمند آبیاری تا زمان بعدی که باید باز شود و جریان آب بسته شود تا زمان تعیین شده برای چرخه آبیاری بعدی بسته شود. از این دستگاه می توان برای آبیاری درختان در باغ ها ، چمن ها و فضای سبز در خانه ها ، شهرها ، آپارتمان ها ، ویلا ها و بلوارها و خیابان ها استفاده کرد. 

مردم از نیروی انسانی استفاده می کردند تا ماشین ها را طی مراحل فرآیند سوق دهند یا حرکت دهند. با حرکت پیستون به سمت خارج ، حجم موجود در سیلندر افزایش می یابد و مایعات از طریق شیر ورودی یک طرفه وارد می شوند. 5. رفع نیاز حضور در محل توسط کاربر در مناطقی مانند باغ یا ویلاهای خارج از شهر و بعضاً خارج از استان که نیاز به آبیاری منظم دارند و امکان حضور روزانه در آن ها میسر نیست. همچنین در تایمر آبیاری خانگی با دو خروجی می توان هر یک از خروجی ها را با تنظیمات مجزا استفاده کرد و ارتباطی با یکدیگر نخواهند داشت. تایمر دیجیتال آبیاری آگرو در واقع ابزاری هوشمند جهت برنامه ریزی آبیاری محیط های کوچک مانند خانه ، ویلا ، باغچه ، تراس ، روف گاردن و گلدان می باشد. شاید روشهای مختلفی مانند نخ گذاشتن را امتحان کردید ولی خیلی خوب میدانید که این جور روشها راهکار اساسی نیستند. 

باید یک تایمر آبیاری انتخاب کنید، که بتواند دبی آب مورد نیاز برای مزرعه شما را عبور دهد. با توجه به وجود انواع مختلف شیر تایمردار آبیاری لازم است که شما با برند های مختلف این نوع از شیرها آشنایی پیدا کنید و مناسب ترین مورد را برای کار خود انتخاب کنید. برند آکوا و برند اوربیت، دو مورد از معروف ترین انواع تایمرهای آبیاری خانگی هستند. دومین برند معتبر در حوزه محصولات آبیاری و باغبانی، تایمر با برند اوربیت است. بزرگترین برند تولید کننده آمریکایی که محصولات تایمر آبیاری هوشمند را طراحی کرده است، برند راشیو نام دارد. شاید بهترین گزینه برای منازل و خانه ها استفاده از یک تایمر آبیاری با ویژگی های منحصر به فرد است. شما با استفاده از یک باتری می توانید مطمئن باشید، که سیستم آبیاری برای چند ماه به صورت منظم کار کرده و گیاهان شما را آبیاری می کند. این تایمر آبیاری ورسک مدل VSK01، می تواند در مناطق دور از دسترس برق هم به خوبی کار کند زیرا نیازی به جریان اتصال به برق ندارد و انرژی مورد نیاز خود را از طریق باطری تأمین می کند.

تایمر آبیاری ورسک مدل VSK01، دارای ابعاد استاندارد 15x10x10 سانتیمتر و وزن مناسب 450 گرم می باشد. ایران پمپ نمایندگی کارواش برتولینی ایتالیا BERTOLINI : فروش انواع کارواش برتولینی - پمپ پیستونی برتو ایتالیا - پمپ کارواش آب گرم برتو ایتالیا توسط فروشگاه اینترنتی پمپ ایران و ارسال به سراسر کشور . ازهمین رو روز های گرم زمین را خشک می کند و گیاهان را از رطوبت حیاتی محروم می کند و همیشه وقت و انرژی کافی برای آبیاری روزانه وجود ندارد. اگر تصمیم به تهیه لوازم آبیاری هوشمند برای گیاهان خود گرفتهاید، تایمر آبیاری از اصلی ترین اجزای آن است که حتماً به آن نیاز خواهید داشت که در بازار دارای تنوع زیادی هستند و در بیشتر مواقع انتخابشان موجب سردرگمی میشود. صفحه نمایش تنظیمات برای راحتی بیشتر جهت تنظیم قابل جدا شدن از شیرهای کنترلی آن میباشد. جنس بدنه این دو تایمر برای تحمل فشارهای بالا طراحی نشده و حداکثر فشار تحملی این دو تایمر بالاتر از 4 بار نخواهد بود و میزان آبدهی آن نیز نسبت به تایمرهای دیگر محدود است. یک تایمر هوشمند آبیاری با هدف صرفه جویی در مصرف آب با در نظر گرفتن حسگری که زمان آبیاری را از راه دور بهینه تنظیم می کند، ساخته می شود و این با توجه به شرایط آب و هوایی محلی انجام می شود.

https://iran-pump.com/hunter-valves/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۷:۳۶ توسط:رویدادها موضوع: نظرات (0)